"A Clockwork Orange" Volcano Theatre
Šī izrāde, iespējams, tādēļ, ka veidota Burgesa dzimtenē un par to ir pieejams vilsielākais informācijas daudzums, man šķita viskvalitatīvākā.
Izrādē apspēlē Aleksa mazgadību, ilustrējot to kā mūžam pienu dzerošu un pamperus nēsājošu zīdaini.
Apģērba un tēlu izskata ziņā nevarētu teikt, ka tie ir izvēlēti īpaši orģināli, šeit jau atkal parādās Kubrika neizdzēšamais iespaids. Izrādesa autori gan uzsver ļaužu kontroli un cilvēka kā lietas salīdzinājumu, katram piešķirot numuru un svītru kodu kā precei. Prece, kurai jākalpo sistēmai un jāpaliek pakļautai lai no tās būtu kāds labums un jēga.
Režisors: Paul DaviesŠī izrāde, iespējams, tādēļ, ka veidota Burgesa dzimtenē un par to ir pieejams vilsielākais informācijas daudzums, man šķita viskvalitatīvākā.
Izrādē apspēlē Aleksa mazgadību, ilustrējot to kā mūžam pienu dzerošu un pamperus nēsājošu zīdaini.
Apģērba un tēlu izskata ziņā nevarētu teikt, ka tie ir izvēlēti īpaši orģināli, šeit jau atkal parādās Kubrika neizdzēšamais iespaids. Izrādesa autori gan uzsver ļaužu kontroli un cilvēka kā lietas salīdzinājumu, katram piešķirot numuru un svītru kodu kā precei. Prece, kurai jākalpo sistēmai un jāpaliek pakļautai lai no tās būtu kāds labums un jēga.
Tērpu mākslinieks: Kit
Rodgers
Scenogrāfija: Gudny
Sigurdar
Horeogrāfija: Catherine
Bennett
Skaņa: Simon Thorne
Video: Mariko
Montpetit
Gaisma: Jack Ramplin
Lomās: Paul Coldrick;
Kyle Edward-Hubbard; Alex Moran; Mairi Phillips; Billy Rayner
Citāts par izrādi:
"Volcano tackles Burgess's inventive, disturbing little masterpiece with choreographic skill and linguistic exuberance. A nasty little shocker, or a profound exploration of state power and free will? Beautifully designed, with extraordinary performances, this production stays true to Burgess's original in its cut-throat inventiveness and in its insistence on the question of whether it is better to be forced to be good, or to be free to do evil."
Citāts par izrādi:
"Volcano tackles Burgess's inventive, disturbing little masterpiece with choreographic skill and linguistic exuberance. A nasty little shocker, or a profound exploration of state power and free will? Beautifully designed, with extraordinary performances, this production stays true to Burgess's original in its cut-throat inventiveness and in its insistence on the question of whether it is better to be forced to be good, or to be free to do evil."
Fragmenti no izrādes:
No comments:
Post a Comment