Scengrāfija
Novelē nav detalizētu vides apraktu, tiek nosauktas tikai aptuvenas notikumu vietas, piem. cietums, cietuma kamera, Aleksa istaba, bārs utt.
Vieni no svarīgākajiem notikumiem risinās kino tēatrim līdzīgā telpā, kur Aleksam tiek veikta "ārstēšana", kopš tā brīža Alekss nonāk uzmanības centrā, par viņu ziņo presē un viņa seja ir katrā avīzē...šī dzīve jau ir kā "uz skatuves".
Savā scenogrāfijas variantā, es pārvērstu visu teātra telpu par notikumu vietu, skatītāju zāle arī tiktu apdzīvota, un pati skatuve pārvērstos par kino ekrānu vai atklātu telpu aiz priekšskara.
Skatītāju zāle tiktu sadalīta vairākos sektoros, dažos no tiem risinātos notikumi, bet citos vietas būs ieņēmuši skatītāji.
Greznais operas tipa teātra interjers, kā krāšņā Bēthovena mūzika ietveroši visam fonā, kā arī vēl ironiskāks un kontastaināks pretstats visam neglītam, šausminošam, nežēlīgam...
Skatītāju zāle tiktu sadalīta vairākos sektoros, dažos no tiem risinātos notikumi, bet citos vietas būs ieņēmuši skatītāji.
Greznais operas tipa teātra interjers, kā krāšņā Bēthovena mūzika ietveroši visam fonā, kā arī vēl ironiskāks un kontastaināks pretstats visam neglītam, šausminošam, nežēlīgam...
No comments:
Post a Comment